Ny hoved-sponsor: LaBa 360

Burnley melder idag at de har stiftet et meget lukrativt samarbeid med betting-selskapet LaBa360 som kommer til å pryde Clarets-trøya i en avtale som strekker seg over flere sesonger og sikrer Lancashire-laget rekord-inntekt. 

Foto: BurnleyFC.com

LaBa360 er et internasjonalt betting-selskap som tar for seg oddsspill og casino-produkter, og kommer bare til å pryde drakten, men også reklame på Turf Moor og sosiale medier. Avtalen med LaBa360 kommer i en veldig spennende Burnley-æra der Lancashire-laget skal ut å vise seg fram på den Europeiske arena for første gang på 50 år.

– Dette er en veldig spennende tid å stifte samarbeid med et høyt-profilert Premier League-lag som Burnley. Vi ser fram til samarbeidet med klubbens voksende fanbase i England og på verdensbasis. Bygget på solid grunnlag og etter en sterk sesong, er vi sikre på at klubben kommer til å tilby oss plattformen til å lansere vårt nye internasjonale iGaming-merket.

– Laba, som betyr «legendarisk lykke» eller «legendens lykke» er noe vi håper vil gni seg på klubben og på våre kunder med ytterligere suksess, sa direktør for Laba360, Anelika Tang.

Foto: BurnleyFC.com

Fra klubbens hold uttrykkes det også glede over det nye samarbeidet.

– Vi er stolte og henrykte over å kunne ønske LaBa360 ombord. Dette er den største finansielle avtalen i vår historie og det tredje internasjonale selskapet vi har hatt som hovedsponsor som demonstrerer vårt voksende globale potensiale takket vår Premier League-plattform. Vi ser fram til et veldig lønnsomt samarbeid de kommende sesongene, sa markedssjef Anthony Fairclough.

Puma er fortsatt leverandør av Clarets-trøyene.